Powered By Blogger

Aliens

Friday 20 January 2012

Khawin vs Couple


Assslamualikum....Bounjur! France gitu...ahaks!
oke....da lama tak post.

Semalam aku  on facebook member aku. Nak main kan game  dia..hehe... <3
Bosan loading game~ aku bace la apa apa yang menarik kat wall dia.
Aku jumpa la satu video ni. I say la....best woooo~ video 2. santai jer dan bagi banyak mesej !
Nak usha video tu? oke....pause kan lagu blog aku ! n enjoy



video kat atas ni ada sambungan nya. Nak tengok? cari sendri haha.
Nak tahu umur dorang nie? cbox k.
Aku tahu ramai yang MALAS nak baca hal keagamaan ni. 
So, dengan adanya video dorang ni bole la korang tengok dan mudah paham.


~~~~~~~~~~~~~~~~........................................................~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kita kalau nak ber facebook bukan hanya nak ber chatting 24 jam, upload gmbar berlambak-lambak , 
Puji sana hina sini......bla bla bla~ *mak cik membebel
ahaks! men game? hehehe.....tak pe...melepaskan tension !!

Dalam facebook kita boleh cari ilmu. Jangan lah nak membuang masa jer.

No comments:

Post a Comment