Powered By Blogger

Aliens

Monday 9 January 2012

Nak membebel jap !


Assalamualaikum...
da lama tak post..hehe..ni pown atas permintaan..*cehhh~

Oke apa itu HIPOKRIT ?
Hipokrit ialah orang yang berpura-pura baik. # sumber : kamuis dewan pustakaq.
Ye.....saya hipokrit dan juga awak ! ha ? sape? ye...awak la yang sedang membaca ni.
Bila kita dengar " Ko ni jangan hipokrit sangat boleh tak? Bajet la kau..suh suh nyah ko dari pandangan aku! "
Hahaha....agak malang la kalau kita pernah tercakap ayat tersebut. Terhina orang tu.
Hipokrit...bila depan pakwe@ makwe kita berlakon baik padahal depan Mak bapak...adoiyai~
Hipokrit....bila depan kawan kita berlakon konon nya BFF ! padahal membocorkan rahsia  dan mengutuk kawan tersebut.
Hipokrit...depan cikgu " Oke, sapa nak tolong cikgu angkat buku2 nie??" "Saya saya ! "
tapi..bile..... " Ali.....tolong mak p kedai sat ! " "Zzzzzzz~ * buat2 tido"

Hahaha...yes, saya jugak hipokrit. Semua orang tak sempurna. 








No comments:

Post a Comment