Aliens

Thursday, 5 April 2012

Forum :)

Assalamualaikum........


Siapa kata budak pelat R tidak boleh bersuara ?
 tidak boleh memasuki mana-mana pertandingan yang memerlukan percakapan ?
takot di Booooo~ ? 

HAHAHA ! 

Masa muda-muda dulu Seri selalu down
sebab Seri pelat. selalu kena ejek T,T

Forum :) 
Semalam Seri pergi SEMESCO wakil untuk ber forum
perggghhhh ! 11 sekolah dalam Hulu selangor ni yang bertanding
Hebat = ="




Sebelom giliran kteorang bukan main relaks lagi....maklum la dapat gilran nombor 8 :)




Walaupun tak menang  tapi kami redha~
Pengalaman pertama:)

Mungkin tak adil bagi kami sebab hari isnin kami baru jer buat teks ucapan
selasa berlatih & menghafal
rabu seawal awal pagi dah bertolak..
Mana tak dalam kereta kitaorng berlatih lagi = ="

Alhamdulilah...kami boleh lakukan dengan baik although tak puas hati lagi 




Peace ~!!! ni mse nak balik dah
disebalik muka-muka ni kami sedih sebenarnya :)
kat sana dapat jugak jumpa kawan-kawan lama !


# perasan tak ayat Seri kali agak skema ! pengaruh Forum ahaks ^_^ v





   










2 comments:

  1. ok, sorry~ lepas ni aku tak ejek ko lg dah. tampar aku kalau aku berbuat sedemikian -..-

    ReplyDelete
  2. hahaha...touching pulak minah ni :p
    k k tengok la

    ReplyDelete