Powered By Blogger

Aliens

Monday 13 February 2012

Experiment !

Assalamualaikum !
hee~ excited aku buat experiment Sub Kimia tadi !
experiment yang pertama dalam hidup tingkatan 4  !
and first time duduk kat meja paling belakang !
next experiment aku nak bawak teropong kalau duduk belakng lagi !

Masalah nya...adoi ~ kumpulan aku kena wat sampai dua kali...
why? kitorang  punya experiment pecah T^T
mungkin suhu tinggi sangat.
suhu experiment kitorang masa akhir 80°C !

Cikgu tanya aku, " awak nak buat sekali lagi x? " 
dengan semangat ! " ye cikgu...saya nak buat walaupun balik pukul 2.30 ! "
haha...berkat ketabahan+kerjasama kumpulan aku 
kitaorang boleh buat x sampai sejam pown.
esok kumpulan aku kena hantar data experiment yang kitorang buat kat cikgu..hee~ bye !







No comments:

Post a Comment