Powered By Blogger

Aliens

Thursday 2 February 2012

~ Tanggungjawab ^_^ ~

Assalamualaikum ..bounjur!
post kali ni aku nak cite pasal tanggungjawab.
selalu kan masa mesyuarat agong  kat sekolah kita boleh tengok macam-macam perangai.
perangai macam mane? let me list kan .
  • Gila kuasa        = masa mesyuarat  asyik muka dia jer kat depan ! tak de orang lain ka?
  • Mahu tapi malu = em...aku rasa aku jenis macam ni kowt. malu la ! x kan nak calon kan diri sendri? kes parah ni. 
  • Manis muka     = bila meng undi mula la nak ber baik dengan semua orang. Dia paling peramah !
  • Hidup tak kesah = aku suka budak macam ni. Dia layak memegang satu jawatan ni tanpa beli undi pown dan dia low profile..buat jer tanggungjawab 2.

Oke...korang ade jawatan?
Kalau kita pegang jawatan kita mesti amanah. Jangan ambek mudah..
Pegang jawatan jer sebelah kaki kita dah msuk Neraka taw !

~Aku cukup benci orang yang terhengeh hengeh nak jawatan tapi x wat pape pown.~
~pastu mula la nak susah kan hidup orang lain suh tolong jalankan tanggungjawab dia~

Eh, aku duk pot pet nie lepas kan geram mcam x de jawatan jer..haha!
ade,,,tahun ni dalam kelas aku jadi setiausaha, dlm pengakap aku jadi naib setiausaha and dalam kelab kerjaya aku jadi naib setiausaha jugak..hahaha !
ber setiausaha aku yer... dan aku jugak pembimbing rakan sebaya :)



No comments:

Post a Comment