Aliens

Friday, 10 February 2012

Sakit !

Assalamualaikum !
hee....da lama tak post...

Terima kasih Allah kerna makbulkan doa aku untuk DEMAM !
what? kanapa aku doa aku sakit? semua nak sihat aku nak mintak penyakit pulak..
hmm....aku ni gedik betul nak demam2 nie.
aku rindu demam...aku cuma nak rehat...dah la lama tak dapat penyakit..hee~

3 hari wey....3 hari aku demam. Macam2 dugaan aku tempuhi.
Alhamdulilah....kau tolong aku :)
walaupun hanya makan ubat kat rumah jer

Sekarang aku cuma batuk dan selsema..kawan-kawan aku kata suara aku berubah!
hehe...tak pe...seksi kan

.......~...............~..............~...............~..............~..............~................~.............~............~

macam ni la rupa aku bila demam. tak bersemangat =.=

No comments:

Post a Comment