Powered By Blogger

Aliens

Saturday 3 March 2012

check check.....1 2 3

Assalamualaikum......

(OMG)
Oh 
 Mesti
Gempak !

Lusa dah ujian..aku tak prepare ape-ape lagi =.=
Arrrgghhhh! tak suka pulak jadi budak kelas sains !

Cikgu , jangan target saya dapat A ye !
hmmm~ bak kata kawan aku 'enjin tak panas lagi'
Tak ade feel nak exam...

~...............~...............~.................~................~....................~................~................~

Suka pulak aku hari !
First time kowt kuiz kat depan perhimpunan
kuiz ape? kuiz tentang Dadah..
satu sekolah tengok aku ! *perasan

aku dan 2 orang kakak form 5 wakil Unit Uniform Pengakap
dalam 15 soalan kitaorang boleh jawab 13 soalan jer
terel jugak la...tak expert pon nak menang tempat 123
sebab kebanyakan form 5 yang sertai kuiz tu

Alhamdulilah....dapat jugak tempat kedua :)
beza markah aku dengan Johan, Kadet Remaja Sekolah, satu soalan jer

#aku seperti artis popular di depan..ahaks !






No comments:

Post a Comment