Aliens

Friday, 2 March 2012

Gift ;)

Assalamualaikum..........

Hoho....bestnya dapat hadiah >.<
ha, hari ni birtday kau ke?
bukan la......ayah aku bagi jam untuk aku dan adik2 aku.




Masa balik tadi memang tak perasan ada benda ni kat ruang tamu
adik aku bagitaw ade 3 kotak warna pink kat depan terus aku pergi ambek
hehe...bajet 'secret admire' bagi 

lepas tu aku tanye adik2 aku kenapa x buka? 
dorang says : takot~
haha...aku terus call ayah dan tanya untuk sapa hadiah ni
terharu kowt ayah aku tiba-tiba jer bagi hadiah..

^_^ v






No comments:

Post a Comment