Powered By Blogger

Aliens

Wednesday 21 December 2011

22/12/2011

Assalamualaikum....

Bergetar hati ini...saat mengigat dirimu
Mungkin sahaja diri ini x terlihat oleh mu
aku pahami itu...

Eh, kena ke lagu tu dengan post kali nie?
hmm..yer..bergetar hati mengeletar lutut ble aku pikir pasal result esok.
tapi...aku dah penat berlajar selama 3 tahun untuk peperiksaan ini. 
Konferm sedih kalau x dapat apa yang aku ingin kan.

Kat facebook x habis-habis pasal mood nak ambek result esok.
Sebelum aku bace status pasal result PMR aku steady jer..men game..tidor berdengkur..golek sana 
golek sini..dan lepas jer baca aku x tentu arah...x suke x suke! go away!
huh, yang penting aku yakin...and aku redha@pasrah dengan result yang bakal aku dapat nanty.

Ya Allah..aku mohon kepada mu. Agar kami dapat keputusan yang baik.
Sesungguhnya engkau tahu apa yang terbaik untuk kami.
Aku memohon kepada mu...

Hmm... bubye


No comments:

Post a Comment