Powered By Blogger

Aliens

Saturday 31 December 2011

What The??

Assalamualaikum..
Oke...seperti biasa dalam diri aku nie ade dua watak. Yes, aku suka sangat berangan ! Muahahahaha!!
Annoying sunguh !

A : "Sha, xpe....Semekap okey rite? jangan la kecewa sangat....."

B : " Ha, sape suh kau mengharap sangat pergi teknik tu. Padan muka ko..weekk! "

A : Ala....kat sini ko ada kawan-kawan.....ko pown sayang kawan-kawan ko kan..xpe..ada hikmah. Allah tahu apa yang tebaik untuk kau..

B : Hmmm...ko nak masuk kelas ape? Sains ? Sedar la diri sikit ~ Pergi perdagangan la...oke, senang  x payah belajar ! Tunggu orang masuk meminang jer...Hahahaha !

A : x payah dengar cakap si B..Huh, ikowt ko la sha..kau mohon kat Allah..kawan kau pown ade nasihatkan. Kau  x sedar ko punya kelebihan kat mana. Istiharah...



Oke...kalau aku termenung ke mesti ada suara-suara macam ni. takot? 
x...ini hanya illusi budak x bape nak matang....hehe
Permohonan aku nak masuk sekolah teknik x berjaya !
X ape.....banyak lagi yang wat aku sedih...
Kalau nak sangat masuk teknik kena mohon kat sekolah tersebut. 
Nak kena pergi Melaka pulak...menyusahkan mak bapak jer.

Ignore it, pikir masa depan kau kat Semekap lagi bagus.
Kenapa kadang-kadang aku terpikir nak masuk sains? tapi aku ni penakut.
Ha, kenapa aku x sedar !! aku cuma takot nak belajar sains jer. Aku takot gagal.
Sains aku jarang dapat cemerlang..Aku malas nak menghafal.
Aku suka kan aliran teknik. Dan aku paling suka geografi.

Dah-dah..aku dah fikir masak-masak. Aku nak masuk kelas perdagangan !
Pasal kawan-kawan.....hmmm..xpe..kawan boleh cari
Aku rasa macam nak nangis jer bila ingat kan kenagan manis sepanjang belajar
dalam kelas 3 Gemilang. Dah macam keluarga..haha..melebih pulak !

Kita x tahu apa yang terjadi hari esok....
Hanya Dia yang maha mengetahui....
Andai itu takdir nya..aku redha  ^_^ v

No comments:

Post a Comment