Powered By Blogger

Aliens

Wednesday 21 December 2011

Tertulis di situ..

   Assalamualaikum......

Alhamdulilah....aku bersyukur kepada MU.
Engkau sudah makbul kan permintaan aku. Saat aku mendapat keputusan itu. 
Aku dapat merasakan ketenangan yang aku minta, tenang seperti air.
Aku bersyukur  walaupun hanya mendapat 4A 4B walaupun x lepas target untuk dapat 6A.
yer....aku x malu untuk gtaw at korang yang aku dapat keputusan macam tu 
sebab aku da redha, terima seadanya..

Terima kasih ibu,ayah, kawan2, abng2, adik2,cikgu2.....
Aku seronok sangat sebab aku dah berjaya dapat keputusan macam tu
yer la...mase trial PMR dulu aku hanya dapt 2A.
Aku da berazam nak tingkat kan...

Kehidupan ibarat roda..sekejap turun sekejap naik.
Kita x tahu apa yang terjadi hari esok.
Jangan bangga sangat apa yang kita dapat hari ini.





No comments:

Post a Comment