Powered By Blogger

Aliens

Sunday 18 December 2011

~Ha, x jelas lagi?? meh aku jelas kan ~

Assalamualaikum..
Aloha guys ! thanks sebb sudi lawat blog saya.
oke, agak agak tajuk post kali nie kene megena ngan ape ea?
dah dah x payah pikir banyak. 
Saya nak post pasal AURAT.
selagi kita beragama Islam kite wajib berdakwah or tegur  walaupun kite nie x bpe betul k !

oke..saya nak start nie...baca taw!

Amira : wey,aku nak bagi ko teka sesuatu nie...cuba teka apa aku BUNGKUS nie?

Siti      : huh, mesti la nasi lemak..ketara pulak. adoi~ punye senang macam nie pown nak aku teka.

Amira  : oke oke..you win.  ape aku TUTUP nie?

Siti      : huh, mesti la aku x taw. Da tutup habis macam nie mana la aku dapat teka.

Teeeet~ habis sudah dialog  tadi. Dapat x  apa yang saya ingin sampikan?
bungkus dan tutup nie ade perbezaan nye. Jadi kita nak bungkus atau tutup aurat kite?
Renung2 kan dan selamat beramal

peace..love u too ^_^



No comments:

Post a Comment