Powered By Blogger

Aliens

Friday 16 December 2011

~ Green horn ~

Assalamualaikum ~
Thanks sebb rajin lawat blog saya. urm..penat nye belajar wt blog nie..
Insyaallah kalau saya ade masa saya update blog nie.
Dan saya akan belajar wat blog nie lebih baik.

Oke, let me intro about me..
Nama di beri Seri Fajiha Natasha binti Rosli.
Lagi 2 minggu saya tingkatan 4. * arg, ceptnye masa berlalu~
Bersekolah di Smk Ampng Pecah..
Saya harap permohonon saya untuk masuk ke Teknik di Bukit Piatu,Melaka diluluskan.
Hobi?? of corse main game ..haha..itu yang utama la. mse waktu sekolah dulu saya suka baca novel..terpengaruh ngan kawan2 hehe..
Cita-cita? hm..ntah la..suke berubah..saya suke manage something.
Saya suke pergi kem..sebb? ha...ade la..bukan hanya isi masa terluang or cari kawan bru tapi.. hilang kan stress..sebb itu saya harap sangat dapat masuk asrama.

Oke, itu jer la..tata~ *peace..love u  ^_^

No comments:

Post a Comment