Powered By Blogger

Aliens

Monday 26 December 2011

Are you ready to school !!?

Assalamualaikum....
Hmm..mingu depan da sekolah? masa berlalu dengan cepat..fuhhh~ 
Korang mesti rasa x sabar kan? *bagi yang dah lengkap barang-barang sekolah la..haha
Em..aku rindu classmate aku.Cikgu? rindu jugak..hehe
Oke..aku dah apply teknik. Mungkin bulan 2 kowt  dapat jawapan nye..
So, kalau ade rezeki..aku harap sangat dapat pergi. Walaupun terpaksa berkorban perasaan. 
Bukan sikit , tapi banyak..aku sayang kawan-kawan aku sangat..

Hey tasah ! kalau kau tak dapat tawaran tu? menangis la kau..wekk ! Hahaha...
Apa apa pown...aku da bersedia...
Aku taw..Allah taw apa yang terbaik untuk aku.
Sekolah harian dan sekolah asrama banyak kelebihan nye..

Oke...kalau aku stay at Semekap, aku nak ambek  sains. Em, boleh kah?
Ade hati....Sains pown B ! haha..sokey...perdagangan pown bole.
kenapa x nak Math ? Oh no..xnk..
Masa apply teknik pown aku ambek jurusan Sains pertanian atau perdagangan..

Oke-oke..tu pasal kelas...barang-barang sekolah dah lengkap ke cek kak oi !?
Baju kurung sekolah  dan peralatan sekolah sudah...yang lain-lain lusa nanty baru  sambung beli hehe..
malam tadi aku kemas almari aku...masuk kan pakaian baru pulak..
Haha....semak jer...
Buku-buku? hmm..buka sekolah baru kemas..hoho
Bila berkemas ni kan..x sabar-sabar  pulak nak bersekolah...
Awal-awal jer kowt semangat focus dalam kelas...masuk bulan 2 dah malas..haha


Em, azam mingu depan?
Insyaallah..aku nak sentiasa focus dan cube x nak wat masalah..
Aku x nak tanguh-tanguh wat homework..hee~
Solat aku nak full ! x nak qada'-qada' ...
Berusaha menjadi anak yang solehah ..

Dah la...penat aku taip lagi..bubye..peace  ^_^ v


No comments:

Post a Comment